Методична проблема закладу
«Удосконалення інформаційно-комунікаційної та комунікативної компетентностей учасників освітнього процесу в умовах інноваційного простору як чинник реалізації моделі Нової української школи»
Склад методичної ради ліцею на 2023/2024 н.р.
Голова методичної ради, директор ліцею Жигулова О.А.
члени методичної ради:
– заступник директора з НВР Конончук О.О..;
– заступник директора з НВР Майстренко М. В.;
– заступник директора з НВР Новошицька Г.Ю.;
– заступник директора з ВР Чередник О.В.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів проєкту «Нова українська школа» школи І ступеня Овдієнко С.І.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів проєкту «Інтелект України» школи І ступеня Михайлова І.О.
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів української мови Пащенко С. Д.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів математики
Ішуніна Н. Ф.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури Андрушко Т. В.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів іноземної мови Погребець В.М.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів природничого циклу Литвиненко Л. В.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів історії Гунько О.В.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів фізичної культури Гаврилюк А.А.;
– керівник шкільної професійної спільноти вчителів художньо-естетичного циклу Соколовська Н. В.
– практичний психолог Середа М.О.
Керівники шкільних професійних спільнот 2023/2024 н.р.
Ішуніна Н. Ф. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів математики
Пащенко С.Д. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів української мови
Погребець В.М. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів іноземної мови
Андрушко Т. В. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів світової літератури
Литвиненко Л. В. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів природничого циклу
Гунько О.В. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів історії
Гаврилюк А.А. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів фізичної культури
Соколовська Н. В. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів художньо-естетичного циклу
Овдієнко С.І. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів проєкту «Нова українська школа» школи І ступеня
Михайлова І.О. – керівник шкільної професійної спільноти вчителів проєкту «Інтелект України» школи І ступеня
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ за професіями “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”, “Вчитель закладу загальної середньої освіти”, “Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста), затверджений наказрм Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 № 2736-20
Корисні поради для вчителів
Як надолужити освітні втрати учнів: рекомендації від експертів та лайфхаки для вчителів
Наразі існує дуже серйозна для українських школярів та української освіти проблема – вимірювання та компенсація освітніх втрат учнів. Їх мають практично всі українські діти шкільного віку, де б вони не знаходилися.
Через тривалі перебої й відсутність електропостачання та інтернет-зв’язку, перебування в укриттях, освітні втрати мають ті, хто зараз перебуває на контрольованій Україною території. Не мають доступу до української освіти, а відповідно мають суттєві освітні втрати й ті діти, які перебувають на тимчасово окупованих територіях. Діти, які перебувають за кордоном, змушені навчатися у двох школах, але більшість обирає навчання у школі країни перебування, і переходить на сімейне навчання, за якість якого відповідають лише батьки. Крім того, свою роль відіграє й подвійне навантаження, яке мають діти, що навчаються за кордоном. А частина дітей, що перебувають за кордоном, навчається на екстернатній або сімейній формі, що також впливає на якість освіти.
Про те, як компенсувати освітні втрати дітей на рівні громади й закладу освіти, читайте у матеріалі освітнього омбудсмена.
Поради вчителям історії, української мови та літератури, а також лайфхаки для уроків можете знайти у матеріалі від Освіторії.