Девіз школи: «Ми найкращі і найуспішніші, але досконалості немає меж»

 Середня школа № 7 була відкрита у вересні 1973 року. У 2003 році школа отримала статус спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів суспільно-гуманітарного та природничого профілів.  Мова освітнього процесу – українська.

З 2007 року по 2022 рік школа мала статус Броварський ліцей І-ІІІ ступенів № 7.

З 2022 року школа має юридични й статус – Броварський ліцей №7  

Школа розташована в триповерховій будівлі, включає два корпуса об’єднані переходом. Приміщення школи – цегляні та екологічно чисті. Загальна площа  території школи складає 2, 3285 га, площа будівель – 6464 м², корисна площа внутрішніх приміщень – 4284,9 м².

Школа має дві сучасні спортивні, хореографічний та актовий зали, їдальню на 200 посадочних місць, медичний кабінет, два комп’ютерних класи на 30 місць, мультимедійний центр, шкільний музей народознавства, два методичні кабінети, бібліотеку, кабінет дорожнього руху: майстерню, класні кімнати та навчальні кабінети (фізики, хімії, музики, української мови та літератури, світової літератури, математики,  географії, біології, історії, англійської та німецької мов, обслуговуючої праці. Усі навчальні кабінети паспортизовані, містять постійні та змінні експозиції дидактичного характеру, лабораторне обладнання відповідно до їх профілю.  Кожен кабінет укомплектовано наочним, методичним, роздатковим матеріалом, а також відео та аудіо текою. Навчальні приміщення школи обладнані меблями відповідно до віку дітей, які в них навчаються. Комп’ютери навчальних кабінетів та адміністрації об’єднано у локальну мережу з виходом в Інтернет.

На території школи є чотири спортивних майданчики, футбольний майданчик зі штучним покриттям з відповідним обладнанням.

Школа надає освітні послуги: – державний стандарт освіти; – поглиблене вивчення окремих предметів: іноземні мови – англійська, німецька, українська мова, історія, правознавство,  математика, фізика, хімія, біологія; – індивідуальне навчання учнів за станом здоров’я.

В школі проводиться за науково педагогічними проєктом  «Інтелект», педагогічною технологією  «Росток», проєкт «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес навчальних закладів».

Працюють класи з поглибленим вивченням іноземної мови. З 8-класу відбувається профілізація класів, дітей відповідно результатів конкурсних випробувань зараховують до спеціалізованих класів: математичного, економічного, філологічного, історичного та ін. профілів. Разом з тим функціонують класи загальноосвітнього.

Школа обслуговує тільки мікрорайон розташування.

Мережа класів і кількість учнів

  • 2021/2022 н.р. – 73 класи, 2255 учнів, у школі І ступеня – 897. П’ять  інклюзивних класи.Мережа класів та вільні місця у класах станом на 06.01.2022 2020/2021 н.р. – 71 клас, 2185 учнів, у школі І ступеня 943. П’ять  інклюзивних класи. 
  • 2019/2020 н.р. – 70 класів, 2137 учнів, з них у школі І ступеня – 256 осіб, працюють 3 інклюзивних класи.
  • 2018/2019 н.р. 67 класів 2051 учень, з них початкова школа  840 учнів, працює інклюзивний клас.
  • 2017/2018 н.р.. – 64 класи, 1926 учнів, з них початкова школа  840 учнів.
  • 2015/2016 н.р. – 60 класів, 1752 учнів, з них початкова школа  840 учнів.
  • 2012/2013 н.р.. – 53 класи, 1444 учні, з них 21 клас  (607 дітей) – початкова школа, 32 класи (837 дітей) – основна і старша школа.
  • 2011/2012 н.р. – 54класи,учнів–1452, з них навчалися в І зміну – 1047, в ІІ зміну – 405.
  • 2010/2011 н.р. – 53 класи, учнів – 1515;
  • 2011/2010 н.р. – 52 класи , учнів – 1468;

Школа забезпечує  учнів 1-4 класів гарячим харчуванням.

У закладі працюють 120 педагогічних працівників та 17 осіб обслуговуючого персоналу.

Укомплектованість педагогічними кадрами закладу складає 97 % .

105 педагогічних працівників школи мають вищу фахову освіту. 7 педагогічних працівників мають середню-спеціальну педагогічну освіту.

Педагогічний колектив працює над вирішенням завдань, пов’язаних із створенням умов для розвитку й самореалізації особистості кожного учня в умовах спеціалізованої школи, розробляє загальношкільну педагогічну проблему «Створення комфортних умов для гармонійного розвитку успішної дитини».

Приміщення та матеріальна база школи 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.