Ми, психологи, можемо створювати умови, а вже сам розвиток залежить і від самого учня, і від батьків, і від викладачів. Темпи розвитку дітей індивідуальні, і зміни можуть проявитися не відразу. І результати роботи психолога можуть бути відстроченими і часто стають помітними лише через якийсь час. Як насінина, яке ми садимо. Ми створюємо для нього умови, поливаємо, але рости так швидко, як нам хочеться, ми не можемо його змусити.
Для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини звертатися до соціального педагога школи Гончаренко Ярослави Ігорівни та практичного психолога Семіруннік Світлани Володимирівна (каб.306а, з 900 - 1700)
Корисна інформація для батьків першокласників
Проаналізуйте, які директиви, оцінки та установки ви даєте своїм дітям
Новини психологічної служби
Як зберегти психічне здоров`я в умовах війни
Як зосередитися на головному? Поради психолога учням під час дистанційного навчання
Безпека дитини в інтернеті: про що необхідно говорити
Ненормативна лексика, яка заполонила мовний простір, підриває наше здоров’я
Навчіть дитину, що треба робити, якщо загубився!
Що відбувається з мозком дитини, коли ви кричите на неї
Не відбирайте у дітей комп’ютер або Правила безпеки в Мережі
50 соціальних навичок, яким потрібно навчити кожну дитину
Які сімейні фільми подивитися під час карантину?
Як розважити дітей під час вимушеного карантину