Ми, психологи, можемо створювати умови, а вже сам розвиток залежить і від самого учня, і від батьків, і від викладачів. Темпи розвитку дітей індивідуальні, і зміни можуть проявитися не відразу. І результати роботи психолога можуть бути відстроченими і часто стають помітними лише через якийсь час. Як насінина, яке ми садимо. Ми створюємо для нього умови, поливаємо, але рости так швидко, як нам хочеться, ми не можемо його змусити.

Для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також  захисту прав та інтересів дитини звертатися до соціального педагога школи Гончаренко Ярослави Ігорівни та практичного психолога Семіруннік Світлани Володимирівна (каб.306а, з 900 - 1700)

Корисна інформація для батьків  першокласників

Першокласник на порозі школи

Навчання - це розумова праця

Проаналізуйте, які директиви, оцінки та установки ви даєте своїм дітям

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.